Jak jedzenie wpływa na zaburzenia erekcji?

Coraz częściej pojawiają się badania mówiące o wpływie sposobu odżywiania na rozwój potencji. Wysoko przetworzona dieta, bogata w produkty zawierające duże ilości cukru i soli sprzyja zaburzeniom erekcji. W taki razie, jakie produkty spożywać, aby powróciła ochota na seks, gdy tabletki takie jak Viagra i Kamagra nie są wystarczające?

Jakie produkty warto spożywać, aby zmniejszyć zaburzenia erekcji?

Długość wzwodu regulowana jest przez liczne czynniki. Do jednych z nich zalicza się poziom testosteronu. Warto spożywać na co dzień produkty, które powodują wzrost produkcji tego hormonu.

Oto witaminy i minerały, które powinny znaleźć się w diecie regulującej zaburzenia erekcji:

  • Cynk

Cynk jest bardzo istotnym pierwiastkiem chemicznym, który wpływa na prawidłowe funkcjonowanie prostaty u mężczyzn. Dzięki temu składnikowi możliwa jest prawidłowa synteza testosteronu oraz tworzenie się plemników.

Dobrym źródłem cynku są: owoce morza, orzechy włoskie, nerkowce, migdały, otręby, pełnoziarniste pieczywo.

  • Selen

Selen jest naturalnym antyoksydantem, który występuje w płynie nasiennym. Wytryski zmniejszają jego ilość w organizmie.

Wartościowym źródłem selenu są: ryby morskie, orzechy, pestki dyni, brązowy ryż, chude mięso np. indyk.

  • Kwasy omega-3 i omega-6

Działają na męski organizm niczym afrodyzjak dodając energii seksualnej. Ich prawidłowy stosunek sprzyja lepszym wytryskom.

Produkty, które zawierają kwasy omega-3 i omega-6: oliwa z oliwek, owoce morza, ryby, olej lniany, tran.

  • Witamina E

Nie bez powodu witamina E jest popularnie znana jako witamina młodości – sprzyja prawidłowej syntezie hormonów płciowych, zwalcza wolne rodniki oraz dodaje energii.

Witamina E znajduje się w: rybach morskich, migdałach, orzechach, pełnowartościowych zbożach, pomidorach, szpinaku, kapuście.

Połączenie zdrowej, zbilansowanej diety wraz z odpowiednią kuracją zwiększa produkcję testosteronu np. zażywając tabletki Kamagra czy Viagra daje niesamowite rezultaty. Wiele mężczyzn odczuwa znaczną poprawę już w pierwszym tygodniu od zastosowania powyższych wskazań.

Których produktów unikać?

Aby zwiększyć skuteczność terapii należy niektóre produkty całkowicie wykluczyć lub znacznie ograniczyć. Do produktów, które sprzyjają powstawaniu zaburzeń erekcji należą:

  • nadmierne spożywanie kawy i napoi zawierających kofeinę,
  • smażone produkty,
  • słodziki typu cukier, syrop glukozowo-fruktozowy,
  • sól,
  • aspartam,
  • soja,
  • jedzenie w puszkach.

Dieta na zaburzenia erekcji – podsumowanie

Dieta w przypadku zaburzeń erekcji odgrywa bardzo ważną rolę. Pomaga stymulować prawidłowy wzrost hormonów odpowiedzialnych za libido. W diecie powinny znaleźć się szczególnie produkty zawierające cynk, selen, witaminę E oraz kwasy omega-3 i omega-6.

Dieta jednak powinna być stosowana długotrwale i regularnie. Jeśli jednak sytuacja wymaga natychmiastowego działania, warto wspomóc się takimi tabletkami jak Kamagra lub Viagra.


Źródło informacji: https://www.aptekakamagra.pl/

Leave a Comment

(0 komentarze/y)

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *